Peuteropvang

Bij de Peutertuin staat het stimuleren van ontdekken, leren, samen spelen en vooral veel plezier hebben centraal. Wij bieden uw kind alle ruimte om, samen met andere nieuwsgierige peuters, zich optimaal te ontwikkelen en de wereld om hen heen te verkennen. Onze benadering is spelenderwijs, zodat uw peuter op een natuurlijke manier wordt voorbereid op de basisschool.

Wij zorgen voor een gevarieerd aanbod aan activiteiten, waaronder muziek, yoga en zelfs af en toe deelname aan gymlessen met de kleuters. Onze thematische aanpak wordt afgestemd op de kleuterklassen, waardoor een naadloze overgang naar de basisschool wordt bevorderd. Uw peuter zal zich niet alleen amuseren, maar ook essentiële vaardigheden ontwikkelen die van pas komen in de volgende fase van hun educatieve reis.

Komt uw peuter bij ons spelen? Samen creëren we een boeiende en stimulerende omgeving waarin uw kind kan groeien, leren en genieten van deze kostbare eerste jaren van hun educatieve reis.

Vragen of aanmelden?

Heeft u vragen of interesse in opvang bij de Peutertuin? Bel dan met onze afdeling Kindplanning en plaatsing.