Buitenschoolse opvang

In onze BSO's bieden we meerdere groepen aan: Muizenhol (4 tot 6 jaar), De Hasselbraam, (4 tot 7 jaar), Spijtebijt (tot 8 jaar), De Torenkamer (vanaf 8 jaar) en Natuur BSO De Vrijbuiters.

BSO Muizenhol waar wij met veel zorg en aandacht buitenschoolse opvang bieden voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 6 jaar. Op maandag, dinsdag en donderdag staan wij klaar om uw kind vanaf 14.00 uur op te vangen, zodat er geen noodzaak is voor vervoer na schooltijd. Op deze dagen creëren we een warme en stimulerende omgeving waarin kinderen kunnen spelen, leren en ontdekken.

In BSO De Hasselbraam hebben we diverse groepen: Koperwiek, voor kinderen van 4 tot 7 jaar, en Kajuit, voor kinderen van 8 jaar en ouder. We begrijpen dat elke leeftijdsgroep unieke behoeften heeft, daarom worden onze activiteiten zorgvuldig afgestemd op de leeftijd van de kinderen. We streven ernaar om een gevarieerd programma te bieden, zodat elk kind met plezier naar BSO De Hasselbraam komt. Creatieve activiteiten, spelletjes en uitdagende projecten vullen de dag van de jongere kinderen op een speelse en educatieve manier.

Bij BSO Spijtebijt zijn alle kinderen welkom tot ze 8 jaar zijn. Daarna stappen ze over naar BSO De Torenkamer, zodat ze kunnen blijven genieten van activiteiten die perfect passen bij hun leeftijdsgenoten. Deze overgang zorgt ervoor dat kinderen in een omgeving blijven waar ze zich comfortabel voelen en waar ze uitgedaagd worden met activiteiten die aansluiten bij hun ontwikkelingsfase.

BSO De Torenkamer is de plek waar vrolijkheid en speelplezier samenkomen voor kinderen van 8 jaar en ouder! Gelegen in de gezellige kantine van sportcomplex S.V. Vrone, biedt De Torenkamer een unieke omgeving waar kinderen vrij kunnen spelen op de uitgestrekte sportvelden. Hier hebben ze alle ruimte om te rennen, te ravotten en te genieten van talloze sportieve activiteiten.

Natuur BSO Vrijbuiters, een betoverende plek waar avontuur en ontdekking samenkomen te midden van de prachtige natuur. We verzamelen bij BSO Muizenhol om vervolgens naar de Fruittuin naast het Geestmerambacht te trekken. Hier, te midden van de natuur, vinden kinderen een speel- en leeromgeving die vrijheid en verwondering ademt.

Contact groepen